20-09-2012 - Reisverslag uit Galder, Nederland van Jorn Loon - WaarBenJij.nu 20-09-2012 - Reisverslag uit Galder, Nederland van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

20-09-2012

Blijf op de hoogte en volg Jorn

20 September 2012 | Nederland, Galder

Het is bijna zover. Alles is gepakt.
Morgen gaan we om 8.40 uur de lucht in richting Curacao.

• 20 September 2012 - 22:19

Sylvia De Greef:

Ik wens jullie een hele goede reis en hoop dat Jorn enorm gaat genieten van de dolfijnen! Heel erg leuk dat ik jullie reisverslag hier kan volgen, een hele goede vlucht en veel succes! Liefs Sylvia de Greef xxx

• 20 September 2012 - 22:21

Oma Elly En Opa Geert:

oké hele goede reis en we zijn zo benieuwd hoe de reis zal verlopen vooral met onze Jorn , dikke dikke kus van ons en tot horens .

• 21 September 2012 - 10:24

TANTIEN:

HÉÉ JULLIE DAAR .
    goeie reis gehad??? wij zijn net terug uit turkye en hebben het heel leuk gehad . ik hoop
    dat jullie het daar ook heel leuk en fijn hebben en leerzaam voor jorn is . geniet er van en tot horens.
    groetjes tantien

• 21 September 2012 - 11:52

Addy:

Lieve allemaal jullie zitten in het vliegtuig nu ,hopelijk gaat de vlucht voorspoedig,vol spanning natuurlijk.
    geniet ze groetjes

• 21 September 2012 - 16:32

Lia:

He oud buurtjes,

Dan gaat het eindelijk gebeuren. Heel veel succes met de therapie en geniet van het eiland en het weer !
    Het zou leuk zijn om iets van jullie te horen als jullie in de buurt zijn. Je hebt mijn nr. dus bel gerust.

groetjes en misschien tot ziens!!

Lia

• 21 September 2012 - 19:50

Tante Anny:

En hoe was het in het vliegtuig??????? Wij kwamen vannacht aan op schiphol, en hebben ons nog afgevraagd hoe laat gaan ze de lucht in, geniet van de tijd daar met z`n allen. leuk dat we het kunnen volgen
    Liefs Tantan

• 21 September 2012 - 21:50

Selma:

Hallo hallo!

Jeetje wat een avontuur! Kippenvel als ik er overna denk, (of is dat de winter die hier is neergestreken)
    Hoe lang moeten jullie in hemelsnaam vliegen!!?? Ik vond 4 uurtjes Turkie al lang!
    Heel veel plezier en ontspanning samen daar!
    Geef de dolfijnen een kusje van mij!

Groetjes!

• 21 September 2012 - 23:23

Jack En José Van Praagh:

hallo lieve van loontjes,
    ik heb de hele dag aan jullie gedacht en ben zo benieuwd hoe de reis is verlopen en hoe het met Jorn ging, dus laat gauw wat van jullie horen.
    geniet van alles. hoe gaat het met jou Britt, spannend hè?!?
    dikke xussssssss voor jullie allemaal.
    Ome Jack en tante Sjoos!!!!

• 22 September 2012 - 00:02

Agnes En Leo:

Hoi fam.
    Ook wij wensen jullie heel veel plezier daar. Ben erg benieuwd hoe de ervaringen zijn en zeker het zwemmen/spelen met de dolfijnen. Patricia, de vriendin van Rik, heeft ook in curacaua met Dolfijnen gezwommen. Daar heeft ze erg van genoten.
    Liefs van ons!!!!!!!!!!!!!!!

• 22 September 2012 - 13:27

Sven Adams (en De Rest):

Hoi Roel en familie,

Hoe is het gegaan met het vliegen? Hopelijk is alles voorspoedig gelopen!
    Geniet van het warme weer, de korte zonsondergang en van de dolfijnen.
    We lezen wel hoe het gaat.

Veel plezier en succes daar!

Groetjes

• 22 September 2012 - 14:08

Guus Suzan Tijmen Sara:

Hoi allemaal, hebben jullie een goede reis gehad? Geniet ervan, en nog bedankt voor de taart, Guus was vrijdag bij de dierentuin toen hij hem vond! Veel plezier met z'n allen.

Groetjes..

• 22 September 2012 - 14:08

Guus Suzan Tijmen Sara:

Groetjes..

• 24 September 2012 - 18:07

Lia Van Opstal :

Hallo van koontjes
    Ik wens jullebnog een hele fijne reis toe geniet ervan leuk om zo alles te. Volgen
    Groetjes

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012