dag 2 Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu dag 2 Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

dag 2 Britt

Blijf op de hoogte en volg Jorn

22 September 2012 | Curaçao, Curaçao

het is hier echt super cool (en heet), maar het is wel heel leuk.
de vlucht duurde echt eindeloos, het was na 7 uur wel saai aan het worden, en we maakten ook nog een tussen stop op Sint Maarten en toen stonden we 1 uur en 10 minuten stil.
onze hotel kamer is wel leuk (ik zal er nog wel foto's van maken) en met een zwembad voor de deur, daar sprongen we meteen in toen we aan kwamen.
we zijn ook al naar het strand geweest, en het water was echt warm (28 graden).
en we hebben de vader van Dayna nog gezien (hij ons niet) op het vliegveld en hier in curacao.
en hoe is het op school wel een beetje leuk, of komen jullie hier ook heen.

ik mis jullie allemaal
xx Britt

• 23 September 2012 - 09:41

Oma Elly En Opa Geert:

Hoi Britt,

mooie foto wat een stuk ....
    en ja wij missen jullie nu ook al .

• 23 September 2012 - 11:32

Iduna:

Hoi Britt,

Wat leuk dat je ook schrijft!! Heel veel succes voor Jorn he!! En probeer er zelf flink van te genieten dat je op zo'n cool eiland bent!

Groetjes,
    Iduna. (en de rest ;p )

• 23 September 2012 - 14:48

De Biekes:

Hey Britt en de rest,

Hoe gaat het daar ? Het ziet er heerlijk uit op de foto's. Vandaag nog een dagje luieren, en morgen met de therapie beginnen, geniet ervan ! En maak heeeeeel veeeeel foto's want wij willen alles zien.

Groetjes en een dikke kus voor iedereen

• 23 September 2012 - 15:41

Toos Van Loon:

He bah....wat is het hier stil...!!!
    Veel plezier daar van Oma Toos & Opa Piet

• 23 September 2012 - 17:17

Addy:

Hoi Britt geniet maar lekker van dat mooie weer , het is hier maar koud, groetjes aan allemaal
    wat zullen jullie toch bruin terug komen.
    gr Addy en Pim

• 23 September 2012 - 17:17

Addy:

wat zullen jullie toch bruin terug komen.
    gr Addy en Pim

• 23 September 2012 - 18:02

Els Goos:

Heel veel sucses en veel plezier met jullie allen
    Het is maar stil aan de overkant.
    Groetjes Els

• 23 September 2012 - 21:40

Ome Jack En Tante José:

Ha die Britt,
    hee dat wordt helemaal leuk met jouw verslag en foto's, je moet even door die lange reis heen bijten hè, maar dan heb je ook wat. wat 'n leuke foto en het terras ziet er heel luxe uit.
    weet je wat ik van die gekke Jack moest schrijven, dat hij pas geleden bij jullie aankwam en toen zei Roel, "jij bent verliefd op Britt" hihihi!!!!
    zo Britt je zult in je vakantie veel moeten lezen met al die reacties en wij zien ook erg uit naar jouw verslag en foto's.
    geniet met z'n allen van deze speciale ervaring.
    tot het volgende verslag.
    dikke kussssssssss van Jack en José!!!!!

• 23 September 2012 - 22:49

Agnes En Leo:

Hoi Britt en fam.
    Ik kan het niet geloven dat je de school en ons mist!!!!!!!!!!! Geniet er maar van en zeker van het mooie weer want hier is het bar en slecht. Wij zijn zo benieuwd hoe het verder deze weken zal gaan. Hopelijk schrijven jullie uitgebreiden verslagen.
    Groetjes van ons

• 23 September 2012 - 22:49

Agnes En Leo:

Hoi Britt en fam.
    Groetjes van ons

• 24 September 2012 - 09:13

Frank:

Hey Britt, zie ik daar nou een volleybalnet achter je hangen?? groetjes, Frank.

• 24 September 2012 - 12:54

Tane:

Hee brittiie Kei leuk dat het daar lekker warm is. Bij ons regent het.(super stom). En hoe gaat het met jorn? Vind hij het leuk om met dolfijnen te zwemmen enz. ? Er zitten twee nieuwe meisjes in de klas eentje spreekt er Engels ( weet je nog) ze zijn wel aardig hoor. En ik mis je heel erg ik zit alleen.... Maar verder nog heel heel heel heel heel erg veel plezier op Curaçao. Heel veel kusjes xxxxxxxx van neetje

• 24 September 2012 - 13:24

Groep 7/8 :

hoi britt

wij zitten heel erg jaloers naar jou foto te kijken en naar jou verhaal. wij zijn helemaaaaaaaaal niet jaloers (echt wel )
    raak en rekenen zijn ook leuk hoor zei meneer john. meneer john zegt dat je alles nog moet inhalen . in de herfstVAKANTIE. jij mist op dit moment ook twee super leuke nieuwe meisjes bij ons in de klas ( saskia en angela)

groetjes van de hele klas en blijf berichtjes sturen

• 24 September 2012 - 14:40

Tantien:

HALLO CURACAU LOONTJES
    Ik ben wel `n beetje jaloers op jullie hoor, het ziet er zo heerlijk uit bij jullie, geniet zo lang het kan er van. Wel fijn dat we jullie `n beetje kunnen volgen zo. Ik ben benieuwd hoe het gaat met Jorn en de dolfijnen.
    Selma heeft `n keer met dolfijnen gezwommen in Portugal dat vond ze zo geweldig.
    Mogen jullie ook met de dolfijnen zwemmen??
    Tot horens. xxx Tantien

• 24 September 2012 - 16:04

Debby:

hoi britt

wat leuk m zo jullie vakantie te volgen! ben benieuwd hoe het vandaag met jorn is gegaan.
    dat zullen we vast wel te horen krijgen. geniet lekker, en tot horens xxxx van ons allemaal

• 24 September 2012 - 17:12

Emma:

Heeeeeey Britt,

Lekker aan het genieten!
    Hoe gaat het eigelijk met jorn en de therapie.
    Nou ik hoop en de andere nog wat van je te horen.
    Nog heel veel plezier en geniet ervan en veel succes met de therapie.

Veel liefs en xxxxxxxxx van Emma