Dag 4 van Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 4 van Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 4 van Britt

Blijf op de hoogte en volg Jorn

24 September 2012 | Curaçao, Curaçao

Is het echt waar wat meneer John zei moet ik alles inhalen. En zijn de nieuwe meisjes leuk.
En wat leuk dat jullie allemaal zoveel reacties plaatsen.

Vandaag moesten we heel vroeg opstaan want moet moesten om half 8 bij het cdtc zijn, anders om 8 uur maar de eerste keer moesten we kennis maken met Anja en Yvonne, en Li-Na (de dolfijn). En toen mochten ik Jorn en Roel bij het seaquarium bij al dieren en vissen gaan kijken en vast houden natuurlijk.
Daarna moest jorn zich om gaan kleden en toen hij klaar was mocht Jorn naar Li-Na en wij mochten gaan kijken op een afstandje, en het was het heel leuk om te zien en op het laatst ging de dolfijn ook nog springen en Jorn mocht dat dan aan geven samen met de dolfijnen trainster (ik weet haar naam niet).
Toen Jorn had gedochet en zich had aan gekleed ging we snel terug naar het hotel want Roel en ik hadden om 1 uur kennis making met de broertjes en zusjes, maar er was maar 1 meisje van 4 jaar en haar zus heeft pas later therapie als Jorn, dus Roel en ik zijn de enigste van 8 tot 10 en dan gaan we allemaal leuke dingen doen: schilderen, vissen en dieren voeren (flamingo's, schildpadden, pelikanen en nog veel meer), en dieren vast houden (zeeappels, zeekomkomers, zeesterren en nog veel meer) en snorkelen en spelletjes op het strand.
En er lopen hier ook kleine en grote leguanen rondt (ik zet er nog een foto van op).
En nu lig ik nog lekker even van de zon te genieten, ook al ben ik een beetje (erg) verbrand.

• 25 September 2012 - 00:38

Ome Jack En Tante Sjoos:

waauw Britt, wat leuk zeg, wat hebben jullie al veel leuke dingen gedaan.
    dit wordt 'n vakantie om nooit meer te vergeten. lieve schat geniet ervan samen met Jorn Roel en papa en mama
    dikke kussss van Jack en José!!!!

• 25 September 2012 - 09:08

Oma Elly En Opa Geert:

dat is gaaf Britt wat jullie allemaal doen ,
    strakjes ben je nog aan vakantie toe
    maar wel leuk en spannend natuurlijk samen met Roel
    en de andere kindjes moeten gewoon naar school haha

dikke kussss van ons . doei

• 25 September 2012 - 11:03

Tante Addy En Ome Pim:

Nou Britt ik zou er ook wel bij willen zijn wat een ervaringen, samen met je broertjes. Dit is wel een vakantie die je nooit meer vergeet. leuk dat jij en Roel er zo bij betrokken worden.
    En wat fijn dat alles zo goed gaat met Jorn mooie foto's hoor.

• 25 September 2012 - 16:48

Robin:

Heee Brittjee

Super leuk wat je allemaal al hebt gedaan . Lekker bruin worden he ?
    Wat een leuke fotos van jullie en eeen super gaaf zwembad !!
    nog heel veel plezier & doe de groetjes
    ikmisje xxxxx je nichtje

• 25 September 2012 - 22:06

Wout & Mark:

Hey Brittney,

Leuk om te horen dat alles zo goed (dol-fijn) gaat aan de andere kant van de wereld. Was leuk om jullie even te spreken. Oja, ik kwam meneer John nog tegen bij de Jumbo, je moet toch echt in de herfstvakantie naar school, maar dan wil ik je wel wat helpen bij je huiswerk hoor. Misschien dat we van de week via Skype nog een keer kunnen kletsen.

Dikke kus van Wout & vdalovdhw

Iris:

Echt leuk! We hebben het met groep 7/8 en 1/2 weer gelezen. En leuk dat jullie zelfs zeeappels hebben gezien! Nog veel plezier!

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012