Dag 6 van Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 6 van Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 6 van Britt

Blijf op de hoogte en volg Jorn

26 September 2012 | Curaçao, Curaçao

Vandaag mochten ik en Roel met Jorn mee naar de oefenruimte, daar gingen ze allemaal oefeningen doen. Hij ging vandaag letters leren en dat was heel leuk om te zien hoe Anja dat deed. Ook met hagelslag op het puntje van zijn tong, dat was voor de letter l te zeggen en dat gaat al best wel goed. Toen gingen we naar buiten naar het dok, maar toen ging het opeens bliksemen dus toen mochten Jorn niet in het het water. Toen gingen we weer naar binnen toe, daar gingen we het spel mens erger je niet doen (in het groot). Dus ' s middags moesten we terug om te zwemmen, Roel en ik mochten op het dok zitten en de dolfijnentrainster helpen. We mochten de visjes geven, en de dolfijn kusjes geven, aaien, hand geven, geluidjes laten maken, de bal weggooien, en nog veel en veel meer. Roel en ik moesten ook 2 kaartjes kiezen, en Jorn mocht dan kiezen wat de dolfijn moest gaan doen. Dinsdag mogen we allemaal behalve Jorn met dolfijnen zwemmen daar heb ik echt heel heel veel zin in.

  • 27 September 2012 - 10:16

    Ellen De Vries:

    Hallo Jorn,

    Vandaag hebben we voor het eerst naar de foto's gekeken en wij willen ook wel zwemmen met dolfijnen.
    We zijn benieuwd naar de volgende foto's

    Groetjes van Hamzacan, Mike, Joost,Talab, Kahoo , Joy, Mariëlle, Desirée, Astrid en Ellen

  • 27 September 2012 - 11:30

    Oma Elly En Opa Geert:

    Hey Britt,

    wat heb jij het leuk daar , zullen de vriendinnetjes toch wel een beetje jaloers zijn
    denk je ook niet ? wel spannend kijk maar uit dat li-na niet per ongeluk
    boven op je springt hihihi ,

    knuffeltje ,


  • 27 September 2012 - 12:34

    Zoë:

    he brit

    Hoe gaat ie?
    Het is daar vast leuk


    Groetjes,Zoë

  • 27 September 2012 - 18:35

    Oma En Opa Van Wassenhove:


    Hallo Britt
    wat leuk dat jij het zo fijn vond bij Jorn op het dok
    De snoetjes van jou en Roel zeggen genoeg
    Wat spannen dat jullie nu allemaal behalve Jorn met de dolfijnen
    mogen zwemmen
    Wij zijn zo blij dat Jorn zo geniet
    Die glimlach op zijn gezicht doet ons zo goed
    We horen hem hier bijna schateren
    wat fijn ook dat wij gezellig met jullie kunnen skypen
    Heel veel liefs van ons en blijf genieten van alles
    Opa Miel en Oma Maria

  • 27 September 2012 - 18:35

    Oma En Opa Van Wassenhove:


    Hallo Britt
    wat leuk dat jij het zo fijn vond bij Jorn op het dok
    De snoetjes van jou en Roel zeggen genoeg
    Wat spannen dat jullie nu allemaal behalve Jorn met de dolfijnen
    mogen zwemmen
    Wij zijn zo blij dat Jorn zo geniet
    Die glimlach op zijn gezicht doet ons zo goed
    We horen hem hier bijna schateren
    wat fijn ook dat wij gezellig met jullie kunnen skypen
    Heel veel liefs van ons en blijf genieten van alles
    Opa Miel en Oma Maria

  • 27 September 2012 - 19:21

    Addy Pim:

    Hoi Britt

    o als ik al die foto's zie zou ik er zomaar bij willen zijn ,wat is het toch leuk, vroeger ben ik vaak op Curacao geweest, toen was het nog niet dolfijnen zwemmen.
    En zijn jullie al over de pontjesbrug naar Otra Banda ,geweest?
    Britt geniet er van.
    groetjes

  • 27 September 2012 - 19:21

    Addy Pim:

    Hoi Britt

    o als ik al die foto's zie zou ik er zomaar bij willen zijn ,wat is het toch leuk, vroeger ben ik vaak op Curacao geweest, toen was het nog niet dolfijnen zwemmen.
    En zijn jullie al over de pontjesbrug naar Otra Banda ,geweest?
    Britt geniet er van.
    groetjes

  • 27 September 2012 - 19:21

    Addy Pim:

    Hoi Britt

    o als ik al die foto's zie zou ik er zomaar bij willen zijn ,wat is het toch leuk, vroeger ben ik vaak op Curacao geweest, toen was het nog niet dolfijnen zwemmen.
    En zijn jullie al over de pontjesbrug naar Otra Banda ,geweest?
    Britt geniet er van.
    groetjes

  • 27 September 2012 - 19:21

    Addy Pim:

    Hoi Britt

    o als ik al die foto's zie zou ik er zomaar bij willen zijn ,wat is het toch leuk, vroeger ben ik vaak op Curacao geweest, toen was het nog niet dolfijnen zwemmen.
    En zijn jullie al over de pontjesbrug naar Otra Banda ,geweest?
    Britt geniet er van.
    groetjes

  • 27 September 2012 - 19:21

    Addy Pim:

    Hoi Britt

    o als ik al die foto's zie zou ik er zomaar bij willen zijn ,wat is het toch leuk, vroeger ben ik vaak op Curacao geweest, toen was het nog niet dolfijnen zwemmen.
    En zijn jullie al over de pontjesbrug naar Otra Banda ,geweest?
    Britt geniet er van.
    groetjes

  • 27 September 2012 - 19:21

    Addy Pim:

    Hoi Britt

    o als ik al die foto's zie zou ik er zomaar bij willen zijn ,wat is het toch leuk, vroeger ben ik vaak op Curacao geweest, toen was het nog niet dolfijnen zwemmen.
    En zijn jullie al over de pontjesbrug naar Otra Banda ,geweest?
    Britt geniet er van.
    groetjes

  • 27 September 2012 - 20:58

    Lian:

    He Britt, Mooie foto's!! Erg leuk om je verslag te lezen, echt genieten daar. Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Geniet er van.
    P.s pak je een keer het foto toestel van mama af, willen papa en mama ook een keer op de foto zien... Veel liefs Frank & Lian, Wessel.

  • 27 September 2012 - 23:20

    Derkx:

    Hallo Britt,
    Wat schrijf jij leuke stukjes zeg en wat leuk al die mooie foto's. Wat genieten jullie hé en Jorn vindt het geweldig op de foto's te zien.
    Ook zo leuk dat jullie met de dolfijnen mogen zwemmen.
    Nou liefjes, tot morgen.
    Groetjes Oom Gerard en Tante Elly

  • 27 September 2012 - 23:21

    Frank En Jeanine Tane En Mike:

    hallo allemaal

    zo te zien aan de foto's en de verhalen is het helemaal top daar en wat een big smile op het gezicht van jorn erg leuk om te zien dat hij zo aan het genieten is. En heeft roel al een dolfijn gevangen vroeg onze Mike. Ben erg benieuwd naar de volgen de dagen heel vell groetjes van ons xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Dolfijntherapie 2012

Dolfijntherapie Curacao

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2012

Dag 18

07 Oktober 2012

Dag 15-16-17 van Britt

07 Oktober 2012

Dag 16 + 17

05 Oktober 2012

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1707
Totaal aantal bezoekers 58163

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2016 - 22 Juli 2016

Dolfijntherapie 2016

28 Februari 2014 - 16 Maart 2014

Dolfijntherapie 2014

11 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 September 2012 - 08 Oktober 2012

Dolfijntherapie 2012

Landen bezocht: