Dag 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Jorn

27 September 2012 | Curaçao, Curaçao

Jorn had vanmorgen weer zin om naar Li-Na te gaan. Hij is 's morgens altijd op tijd wakker. Maar we moeten ook al om half 8 gaan ontbijten. Dan eet Jorn zelfs 3 croissantjes. En we eten ook meer als thuis want als je het voor het kiezen en pakken hebt is het natuurlijk lekkerder.
Vandaag was Li-Na jarig, ze werd zeven jaar. Jorn, Anja en Yvonne kwamen met een feesthoedje op naar buiten. En natuurlijk moest er gezongen worden.
Jorn heeft vandaag ook weer hard gewerkt, 2 uur lang zijn ze bezig met zijn spraak. En dit gaat heel goed vooruit.
Daarna lekker in de zee gezwommen, jorn wilde naar het vlot in de zee. Dit is 30 meter zwemmen. Maar hij heeft zoveel zelfvertrouwen gekregen dat dit hem zelfs lukt ( met bandjes aan). En dan van het vlot de zee in springen, 2 meter naar beneden samen met Britt en Roel. Zelfs helemaal kopje onder vind hij niet erg meer. Fantastisch om te zien.

• 28 September 2012 - 10:54

Addy:

Hoi Elly en Richard en Jorn Britt en Roel

Als ik dit allemaal lees houd ik het niet droog, geweldig allemaal
    gr Addy

• 28 September 2012 - 17:12

De Biekes:

Ja dit is echt weer super ! Wat die beesten allemaal kunnen bereiken....ongelofelijk toch ?

• 29 September 2012 - 00:16

Elly Uit Achel:

Niet te geloven, kippenvel krijg je er van als je jullie verhalen leest.
    Wat moet dat voor jullie 'n fijn gevoel geven.

groetjes Elly

• 29 September 2012 - 13:34

Marianne Bossers-Coenraads:

Hallo
    Ik ben een vriendin van Oma Elly en zij heeft mij de verslagen gemaild.
    Wat leuk wat jullie allemaal meemaken en vooral voor Jorn.
    Geniet er nog van !
    Groetjes
    Marianne

• 29 September 2012 - 19:07

Fam. Voeten:

Wij vinden het geweldig dat het zo goed gaat met Jorn.
    Het is goed om te lezen dat hij vooruit gaat !!!SUPER!!!

Groeten van de fam. Voeten

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012