Dag 7 van Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 7 van Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 7 van Britt

Blijf op de hoogte en volg Jorn

27 September 2012 | Curaçao, Curaçao

Vandaag was Li-Na jarig, maar helaas konden ik en Roel daar niet bij zijn. Wij hadden een speurtocht door het seaquarium, soms was hetninat moeilijk en soms ook wel. Daarna gingen we snorkelen in de zee (met flippers), dat was heel leuk en we hadden toen ook veel vissen gezien, blauwe, bruine, gele, grote en kleine er zwommen echt heel veel vissen. Toen we klaar waren gingen we naar de zee (met papa, mama en Jorn). Jorn gingen toen ook mee naar het vlot, en er van afspringen dat was heel erg leuk. Toen gingen we aan het strand eten, daarna gingen mama en ik naar Willemstad, het was echt heel mooi maar erg moeilijk om de goede straten te vinden. De busjes die daar naar toe reden waren echt heel grappig het waren van die kleine busjes. En toen we terug gingen hadden we een chauffeuse die slipte door de bocht dat was echt niet normaal, ik was zelfs een beetje ziek toen ik uit het busje stapte.

• 28 September 2012 - 07:56

Jos Anita En Thieu:

Hallo van Loontjes,

Wat goed te lezen dat jullie het zo goed maken in curacao en dat Jorn het fijn, en interactie heeft met de dolfijnen.
    Leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen.
    Veel plezier en geniet van deze bijzondere ervaring!!

Groetjes Jos Anita en natuurlijk jullie weekendknecht Thieu

• 28 September 2012 - 09:18

Oma Elly En Opa Geert:

Hoi Britt

wel een goede Chauffeuse uit zoeken de volgende keer !
    wil jij nog wel naar huis ? over een week ..

Liefs Oma

• 28 September 2012 - 19:34

Lars En Jort:

Hoi Roel, Jorn en Britt!

Roel kom je nog wel terug, vraagt Jort. Het ziet er allemaal zo leuk uit me Li-Na. Zo te zien hebben jullie het erg naar je zin. Heerlijk hoor, geniet ervan!

Groetjes Fam Pijpers

• 28 September 2012 - 22:58

Agnes, Leo En Rik En Patricia:

Hoi familie.
    Ik liet vandaag de foto's van jullie aan Rik en Patricia (zijn vriendinnetje) zien. Zij waren deze zomer in juli ook naar curacau geweest. Patricia heeft daar ook met dolfijnen gezwommen. Patricia herkende direct de hele omgeveing. Ze zaten waarschijnlijk in het zelfde hotel als jullie nu. Ze herkende het hotel, zwembad enz. Ik ben wel jaloers hoor op jullie, ik wil ook naar curacau om met dolfijnen te zwemmen.
    Groetjes !!!!!!!!!!!!!!!

• 29 September 2012 - 11:51

Anny V. D. Brooek:

Hallo genieters
    Wat mooi en leuk wat wij van jullie te zien krijgen, en wat word er genoten met z`n allen
    Dit is iets om nooit te vergeten, en wat zullen jullie vriendjes en vriendinnetjes jaloers zijn op jullie
    Wij hebben vandaag feest bij José en Jack, wij zullen jullie missen!!!!!!!!!! maar jullie ons niet !!!!!!!
    Geniet nog van al het mooi`s
    Lieve groetjes Tantan

• 30 September 2012 - 11:30

Tane:

hey brittie

kei leuk dat het zo goed gaat met jorn.
    woow en wat zien jullie bruin!!!
    het is echt het paradijs daar volgens mij.
    en ik zit hier in nederland .

xxx-jes neetje

• 30 September 2012 - 17:52

Fam.vanloon@casema.nl:

Hoi Britt

Heb jij nog lekker gewinkeld dit weekend?
    Hebben ze in Curacao ook nagellak?
    Jij hebt zeker ook veel zin in morgen.
    Wij vinden het hier in de Berkenakker wel stil de laatste week.

Groetjes van Opa Miel en Oma Maria

• 30 September 2012 - 18:16

Opa Miel En Oma Maria:

Hoi Roel,

Was het leuk op het eiland?
    Heb jij ook een mooi souveniertje uitgezocht? Toch weer geen auto zeker?
    Opa Miel en Oma Maria vinden het ook spannend voor morgen als jullie met
    de dolfijnen mogen zwemmen.
    Als wij jou nog maar kennen als je terug komt als jij zo bruin ziet.

Groetjes en een dikke knuffel van ons.

Opa Miel en Oma Maria

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012