Dag 9 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Jorn

29 September 2012 | Curaçao, Curaçao

Voor dit weekend een auto gehuurd om ook wat van het eiland te kunnen zien. Eerst naar de struisvogelfarm geweest. Daarna naar Jan Thiel beach. Een leuk strandje waar we ook hebben gesnorkeld . En lekker wat gegeten bij Zanzibar, een bekende strandtent in Curaçao. Daarna nog wat boodschappen gedaan bij Albert Heijn, voor de lekkere dingen. Want het is ook vakantie. Bij de AH hier hebben ze dezelfde dingen als bij ons. Toch wel raar als je zover van huis bent.

• 30 September 2012 - 10:14

Oma Elly En Opa Geert:

Hoi Hoi ,

wat leuk een dagje uit . wij hebben gisteren een super leuk gezellig feest gehad bij José en Jack
    jammer dat jullie er niet bij waren , ze vonden het zo leuk van de bloemen .of schrijf ik nu voor mij beurt , (dan sorry) wij zijn zo in ons hum dat Jorn het zo goed doet en dat hij daar is .
    hij is zo te zien op de foto wel moe hé ?
    en Roel ,Britt, en juliie zorg dat je ook lekker geniet.

dikke dikke kus en weer tot horens .

• 30 September 2012 - 13:17

Tantien:

OLLA LOONTJES.
    Nou jullie vermaken je nogal zo te zien, groot gelijk. Fijn te horen en te zien dat het goed gaat met Jorn. Britt en Roel jullie hebben het ook naar jullie zin zo te zien. Geniet maar lekker hoor want het is zo voorbij. Groetjes tantien

• 30 September 2012 - 15:05

Els:

Hoi overbuurtjes
    Wat genieten jullie toch, nu ik geniet net zo hard mee. Alleen al hoe Jorn op alles reageerd en doet wat hij moet doen het is gewoon geweldig. Ik hoef ook niet te schrijven dat jullie moeten genieten want dat doen jullie met volle teugen, dat kun je zo zien en lezen.
    Nog veel plezier met jullie allen Groetjes Els

• 30 September 2012 - 18:03

Fam.vanloon@casema.nl:

Hoi allemaal,

Wat leuk dat jullie het eiland gaan bekijken.
    Jorn ligt er lekker lui bij met zijn ijsje op de foto,
    hij was echt even aan rust toe denk, het is ook niet niks wat er allemaal met hem gebeurd.
    Wat moeten jullie trots zijn op hem dat hij het zo goed doet.
    Vergeet jij niet om het adres van Elly Baeten door te mailen voor de bloemen?
    Veel succes als jullie morgen ook met de dolfijnen mogen zwemmen.
    Groetjes Opa Miel en Oma Maria..

• 30 September 2012 - 19:09

Agnes En Leo:

Hoi Luitjes.
    Wat geweldig weer die verhalen. Toch lekker he als je zover weg bent en je komt dan bij A.H. en dan een keer gewoon hollandse producten kunnen kopen. Dus hadden jullie een vrije dag, morgen weer aan het werk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 01 Oktober 2012 - 01:43

Jack En José:

heee lieve van Loontjes,
    als eerste hartstikke bedankt voor jullie bloemen, ik moest gewoon even huilen, zo lief vond ik dat, maar dat heeft Jack geloof ik al gesmst hè. ook heel erg bedankt voor jullie kado, dat vinden wij natuurlijk ook super leuk!!!!!!!!!!! ons feest was idd. erg leuk, wij hebben erg genoten en ik denk iedereen wel, als ik zie wat er de afgelopen weken allemaal aan leuke dingen gebeurt zijn, dan is het heus niet zo erg om 65 jaar te worden.
    nu jullie, ik was 'n beetje achter met lezen en foto's kijken, maar wat 'n geweldige leuke berichten, wat genieten jullie met z'n allen, dat hebben jullie dan ook wel dik en dubbel verdiend. we kunnen het zo mooi volgen, maar als we straks 'n keertje gaan eten met z'n allen, horen we de echte verhalen wel, want dat het bijzonder is daar twijfel ik niet aan.
    heel veel suc6 en plezier weer voor de komende dagen.
    dikke xussssss van Jack en José!!!!!

• 01 Oktober 2012 - 19:08

Esmee :

Leuk om jullie verhalen te volgen. Mooie foto's ook. Geniet ervan!
    Groetjes

• 02 Oktober 2012 - 20:20

Toos & Piet Van Loon:

Leuk om te zien dat het zo goed gaat! Allemaal glunderende gezichten! We hebben goed gefeest bij Ome Jack & tante Sjoos maar hebben jullie wel gemist! Geniet er nog lekker van en natuurlijk succes met de verdere therapie! Groetjes Oma Toos & Opa Piet

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012