Dag 12 van Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 12 van Britt - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 12 van Britt

Blijf op de hoogte en volg Jorn

02 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Vrijdag hadden Roel en ik een kus van een zeeleeuw dat voelde een beetje apart. Gisteren waren we met een boot mee geweest, we gingen toen naar de zonsondergang kijken. En we moesten dan een stukje varen over de hele grote golven, maar toen we hadden gevaren waren we te laat en konden we de zonsondergang niet goed zien. Vanmiddag gingen we naar het strand, en ook van het vlot afgesprongen. Morgen mogen we ook dolfijntrainers zijn, en Romy (dolfijntrainster) gaat ons daar bij helpen. En morgen middag mogen we natuurlijk met Li-Na zwemmen. Ik hoop dat jullie dan ook kijken.

• 03 Oktober 2012 - 01:03

Ome Jack En Tante Sjoos:

heee Britt,
    natuurlijk kijken wij dan mee, stuur maar foto's door en wij bekijken alles.
    wat hebben julie het daar leuk hè, het is 'n vakantie die je zomaar niet zal vergeten.
    heel veel plezier morgen met Li-Na.
    dikke kussss van ome Jack en tante Sjoos!!!!

• 03 Oktober 2012 - 09:53

Opa Miel En Oma Maria:

Hoi Britt,

Wat een mooie foto met de zeeleeuw.
    En wat een spannende dag vandaag om met Li-Na te zwemmen.
    Geniet er maar lekker van.

Dikke knuffel van Opa Miel en Oma Maria

• 03 Oktober 2012 - 09:53

Opa Miel En Oma Maria:

Hoi Britt,

Wat een mooie foto met de zeeleeuw.
    En wat een spannende dag vandaag om met Li-Na te zwemmen.
    Geniet er maar lekker van.

Dikke knuffel van Opa Miel en Oma Maria

• 03 Oktober 2012 - 13:43

Oma Elly En Opa Geert:

Héé Britt ,

ja tuurlijk kijken we mee spannend en dan dolfijnen mee gaan trainen echt cool ..
    dat je dat mag doen echt gaaf .. van het vlot springen vinden Jorn en Roel ook heel leuk hé ?
    en dan vanmiddag met li-na zwemmen te gek ..

geniet er van hé meisje

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012