Dag 12 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 12

Blijf op de hoogte en volg Jorn

02 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Vandaag de dag weer begonnen met de therapie voor Jorn. Dit ging weer heel goed. Anja zei nog dat zij altijd helemaal blij terug komt van de therapie met Jorn. Weer veel klanken geoefend. Tanden gepoetst wat hij bij Anja natuurlijk goed deed. En ze zijn ook bezig met het aangeven van emoties.
Daarna nog naar het strand geweest. Jorn wilde weer naar het vlot. Hij kan er geen genoeg van krijgen om daar vanaf te springen (Roel en Britt ook niet). Jorn gaat zelfs al onder water om naar de visjes te kijken. Ziet ons dit doen bij het snorkelen. Hij blijft dan al best lang onder water. Mooi om te zien. Houd zijn ogen dan goed open.
Na het strand nog in het zwembad. En douchen bij het zwembad is natuurlijk ook leuk. Daarna in bad, eten en naar bed. Want morgen is het weer vroeg dag.
Britt en Roel mogen morgen met de dolfijntrainer mee en de dolfijn opdrachten geven. En natuurlijk morgenmiddag gaan wij met Li-Na zwemmen.

• 03 Oktober 2012 - 08:51

Oma Elly En Opa Geert:

heel veel plezier vandaag ..wat spannend

lieve groetjes van ons

• 03 Oktober 2012 - 13:58

Arinda :

Leuk Leuk Leuk om te lezen hoe goed dat het gaat en hoe leuk jullie het daar hebben.
    Ben heel benieuwd naar de ervaring van jullie met de dolfijn. Dat het goed gaat met Jorn is op alle fotos goed te zien, geweldig!!! Wij blijven jullie nog een weekje volgen en horen de ervaringen graag. Corne Arinda Joey en Roy

• 03 Oktober 2012 - 19:24

Fam Van Ierssel:

Hallo daar, Ben erg jaloers als ik die fotos zo zie!!
    Mooie fotos , we hebben net zitten kijken met Diny.
    Blij te horen dat het goed gaat met Jorn, hopelijk blijft het zo gaan.
    Vele groetjes vanuit een regenachtig Nederland!
    Jeroen,Nicole ,Indy,Milan/Diny en Febe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 03 Oktober 2012 - 19:56

Jack En José:

hoi Elly en Richard,
    geweldig, wat heerlijk om dit allemaal te zien en te lezen, hoe leuk jullie het hebben en hoe goed het gaat met Jorn, wij zijn heeeel benieuwd naar het volgende verslag.
    wij willen jullie ook nog bedanken voor de mooie bos bloemen die we zaterdagmorgen bezorgd kregen, zo lief en natuurlijk ook nog voor het kado, ik weet niet meer of ik dat al gedaan had, [65 hè haha]
    we zien jullie in elk geval snel na onze vakantie, want wij vertrekken [naar Cyprus] als jullie aankomen.
    nog lekker genieten jullie en wij zien het volgende verslag weer graag binnen komen.
    knuffel uit Bavel!!!!

• 03 Oktober 2012 - 20:29

Vivian:

Hallo Jorn en de rest van de familie!

Wat een prachtige foto's van jullie vakantie tot nu toe! Vooral die in de strandstoel en de foto waar Jorn de dolfijn een kus geeft!

Boca Tabla, struisvogelfarm en de stranden doen mij ook weer terugdenken aan mijn vakantie op Curacao. Het is zo mooi daar.

Wat fijn om te lezen dat de therapie Jorn zoveel moois brengt. Zelfvertrouwen, spraak, plezier en zelfs onder water kijken! Hij straalt van de foto's en berichtjes af. Geniet van jullie laatste dagen, ik zal de updates zeker blijven lezen.

Liefs Vivian

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012