Dag 14 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 14

Blijf op de hoogte en volg Jorn

04 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Hier zijn we weer. De dag begon weer met een lekker ontbijtje bij Cabana met 29 graden in de zon. Daarna gewandeld naar het CDTC. Ondertussen dat Anja en Yvonne binnen aan het werken zijn met Jorn gaan wij met Gabriela van het broertjes en zusjes programma kijken in de "onderzeeër" kijken naar de vele vissen, schildpadden en haaien die daar zwemmen. Daar mogen Richard en Britt al snorkelend straks de haaien en schildpadden eten gaan geven. De haaien geef je eten via gaten in plexiglas zodat ze niet bij jou komen. Daarna kwam Jorn naar buiten om op het dock gegaan werken. Vandaag mochten wij weer van dichtbij mee kijken naar Jorn. Jorn deed weer goed zijn best, heeft weer alleen met Li-Na gezwommen. Je ziet en hoort hem weer genieten.
Toen Jorn ging douchen gingen Richard en Britt eten geven aan de haaien. Roel en Elly hebben gekeken hoe ze dit deden.
Toch wel eng.
Daarna terug naar Kontiki daar nog lekker gezwommen. Vanmiddag zijn Britt en Elly met de bus naar Willemstad geweest. Wat geshopt, gedronken en rond gekeken.

• 05 Oktober 2012 - 10:37

Oma Elly En Opa Geert:

Hoi van loontjes

neem wat zon mee naar hier ,
    het is hier bar slecht , aan de Foto van Jorn te zien gaat dat best hard he met li-na zwemmen ..
    en jullie nog lekker genieten van al die leuke spannende diingen die jullie allemaal mogen doen
    om jaloers van te worden .

knuffel voor jullie allen .

• 05 Oktober 2012 - 14:45

Kees En Thea Van Boxel:

Hoi Fam van Loon
    Doordat we zelf op vakantie zijn geweest, en kapotte laptop, deze late reactie.
    We hebben foto,s bekeken en snel wat verhalen gelezen.
    Maar de foto,s zeggen al genoeg! missie geslaagd! wat een gelukkig smoeltje van Jorn!!
    Fijn dat jullie dit samen met het gezin hebben kunnen doen.
    Nog een paar fijne dagen, en een goeie reis terug!

• 05 Oktober 2012 - 20:00

Addy Pim:

Ik ben ook een weekje weg geweest, en zie nu alle foto's ,en jullie verhalen gelezen, wat een geweldige tijd hebben jullie daar,het is genieten om dit alles te lezen.Die foto's zeggen alles,wat een lol heeft Jorn,en spannende dingen maken de kinderen mee.
    Ook wij wensen jullie nog een paar fijne dagen, en een goede reis terug

Dag 15

04 Oktober 2012

Dag 14 van Britt
Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012