Het is zover - Reisverslag uit Galder, Nederland van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Het is zover - Reisverslag uit Galder, Nederland van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Het is zover

Blijf op de hoogte en volg Jorn

27 Februari 2014 | Nederland, Galder

Het is zover. Alles is gepakt. We kunnen vertrekken.
We zijn er ook echt aan toe na alles wat er de afgelopen weken is gebeurd. Hopelijk kunnen we het in Curacao goed van ons afzetten.
Zo meteen nog een paar uurtjes slapen en dan stijgen we vrijdagochtend om 08.40 uur op.
Het volgende verslag komt vanuit het zonnige Curacao.

Tot dan.

• 27 Februari 2014 - 21:37

Lian Van Alphen:

Welterusten, en goeie reis!! Grtz

• 27 Februari 2014 - 21:40

Elly:

we hopen dat jullie een hele goede reis zullen hebben !!
    welterusten en tot horens ,
    kus voor jullie allen . doei Oma Elly

• 27 Februari 2014 - 23:13

Jack En José:

hallo lieve van Loontjes,
    wij wensen jullie 'n hele goeie reis en zullen jullie weer volgen via jullie verslagen en foto's.
    geniet van alles.
    liefs; Jack en José!!!!

• 01 Maart 2014 - 15:33

Addy:

Hallo luitjes
    Zijn jullie goed aan gekomen in het zonnige Curaçao
    Blij zeker na zo'n vermoeiende reis.
    Nou geniet er van ik ga jullie volgen
    Lieve groetjes Addy

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012