Aankomst - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Jorn

01 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Hier zijn we weer vanuit Curacao. Gisteren aangekomen na een lange vlucht van bijna 12 uur. Met Jorn is het redelijk gegaan. Alleen in het begin was hij het er niet mee eens. Rond 17.00 uur waren we bij het huis wat we gehuurd hebben. Dit was precies zoals op de foto's. Hier kunnen we de komende 14 dagen wel doorbrengen. Kijk maar naar de foto's. Die willen we jullie niet onthouden. Allemaal op tijd naar bed want het was een hele lange dag. Rond 6 uur waren de kinderen allemaal wakker. Toch nog de Nederlandse tijd die er in zit.
Dus een lange, warme, leuke dag tegemoet.
's Morgens boodschappen gedaan bij de Appie. En Jorn zijn papieren van het Cdtc opgehaald. Jorn heeft vanaf maandag therapie om 13.00 uur van Paul. We zijn weer benieuwd en Jorn heeft er heel veel zin in. Kan niet wachten tot het maandag is. De rest van de dag aan het zwembad doorgebracht. Lekker uitgerust.

Voor iedereen in Nederland een fijne carnaval. En voor Wit ik Veul, morgen succes met de optocht.

• 02 Maart 2014 - 09:41

Elly:

ziet er geweldig uit probeer er maar lekker van te genieten
    en zeer benieuwd hoe het morgen met Jorn gaat !!
    alvast succes dikke dikke kus voor jullie allen Oma Elly en Opa Gerard.

• 02 Maart 2014 - 10:47

Judith Lips:

Dat ziet er allemaal goed uit!
    Is weer eens wat anders dan carnaval!

• 02 Maart 2014 - 11:20

Maria:

hallo allemaal

wat een leuke foto's van het huis
    lekker genieten maar!
    Jorn heel veel succes morgen,heel goed je best doen hoor!
    Britt en Roel zwemmen jullie maar lekker

Dikke knuffel van Opa Miel en Oma Maria!!!!

• 02 Maart 2014 - 16:55

Diny Schram:

Nou dat ziet er goed uit, veel succes morgen.
    Groetjes van José en Diny

• 02 Maart 2014 - 17:11

Tante Agnes En Ome Leo:

Hoi Fam. Wat zijn wij hier jaloers!!!! Jorn heel veel succes morgen. Ben benieuwt of jouw vriend Dolfijn van 2 jaar terug er nog is en of hij je nog kent.
    Liefs de fam.

• 02 Maart 2014 - 17:24

Jack En José Van Praagh:

hallo jullie, super, wat 'n luxe huis. geniet ervan en heel veel suc6 voor Jorn morgen, maar dat gaat vast wel lukken als hij er nu al zin in heeft.
    wij zijn vandaag lekker gaan uitwaaien op het strand in Vlissingen ipv. carnavallen, ook leuk hoor.
    kussssssssssss van Jack en José!!!!!!!

• 02 Maart 2014 - 17:26

Addy:

Mooi hoor,en zo groot allemaal. Ik wouw dat ik in jullie koffer had gezeten.
    Daar was zeker geen plaats meer in
    Nou allemaal veel plezier, en ik ben benieuwd hoe het morgen gaat.
    Groetjes

• 02 Maart 2014 - 22:19

Fam. Van Rijsbergen:

Ziet er goed uit. Succesvolle weken!

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012