Carnaval - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Carnaval

Blijf op de hoogte en volg Jorn

02 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag weer lekker gezwommen.
's Middags naar de carnavalsoptocht geweest in Curacao.
Heel anders dan bij ons. Natuurlijk de temperatuur en hier zijn het vooral kleurrijk verklede groepen met volop muziek.
Ook voor de drank wordt gezorgd. Elke groep heeft zijn eigen wagen met muziek en een met drankvoorziening. Zelfs eigen obers. Daar kunnen ze bij ons nog wat van leren. Want alcohol is geen probleem.
Leuk om de carnavalfoto's van de witikveulers te zien. Goed gedaan dat ze weer 1e zijn geworden bij de groepen. Gefeliciteerd.

En ook 's avonds ziet het er hier mooi uit. En wat vinden jullie van onze chillende eend. Hij geeft 's avonds ook nog licht.

En natuurlijk hebben we zin in morgen. Jorn is er ook helemaal klaar voor.

• 03 Maart 2014 - 08:45

Lian:

He van Loontjes, Ziet er heel gezellig en kleurrijk uit! En wat een gaaf huis!! Succes vanmiddag. Grtz.

• 03 Maart 2014 - 10:20

Elly:

Hé wat goed is wel heel erg kleurrijk wel mooi en sfeertje denk ik
    toch nog een beetje Carnaval en onze Jorn met hoed .. hoe lang ?
    en op naar vanmiddag we horen het graag , knuffel Oma

• 03 Maart 2014 - 10:43

Judith Lips:

Misschien een leuk idee voor Wit ik veul voor volgend jaar ;-) ?

• 03 Maart 2014 - 12:48

Carlien:

He luitjes,
    ziet er goed uit hoor!
    Veel plezier samen en bovenal leerzame middagen met Jorn.
    Groetjes van de Balleman

• 03 Maart 2014 - 18:26

Agnes En Leo:

Hoi hoi.
    Wat kleurrijk lijkt me ook heel leuk. En wat een schitterend huis hebben jullie.
    Liefs van ons!!

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012