Dag 3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Jorn

05 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag de 3e therapiedag. Vandaag mochten Britt en Roel mee op het dock. Maar eerst ging Jorn alleen mee naar binnen om zijn wetsuit aan te doen en te werken.
Daarna kwam Jorn naar buiten en mochten Britt en Roel mee.
Jorn ging zwemmen met Kanoa en ondertussen hadden Britt en Roel nu ook nog een dolfijn die ze een "hand" en kusjes mochten geven. Britt en Roel mochten ook bepalen uit welke kaarten Jorn moet kiezen wat Kanoa gaat doen.
Tijdens docktijd hebben ze gekwartet met Jorn, Paul en Daphne.
Dit vond Jorn natuurlijk helemaal leuk.
Daarna mocht Jorn nog even het water in. Weer enthousiast en genietend.
Toen Jorn ging douchen was het voor Britt en Roel afgelopen.
Na afloop gaf Paul aan dat het weer goed ging en dat hij nog geen negatief gedrag heeft laten zien. Dus morgen mag Roel mee naar binnen om te kijken of er negatief gedrag uitgelokt kan worden.
Toen Jorn klaar was zag hij erg witjes en was heel erg moe. Hij viel zelfs in slaap in de auto.
Daarna heeft Elly nog een workshop sensorische integratie gevolgd. Dit was zeer zinvol en goede tips gekregen.

• 06 Maart 2014 - 09:31

Esmee Geerts:

Leuk om jullie verslagen te lezen! Mooie foto's ook zeg
    Geniet ervan

• 06 Maart 2014 - 17:05

Suzan:

Super allemaal, geniet ervan!!

• 06 Maart 2014 - 23:44

Addy:

Hoi
    Wat geweldig allemaal weer,het is weer genieten.
    Leuk voor Roel en Britt dat ze weer mee mogen doen.
    Wat een ervaringen doen die op
    Groetjes Addy

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012