Dag 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Jorn

06 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Vanmorgen zijn Britt en Elly naar Willemstad geweest. Even rondgekeken voor leuke souvenirs en natuurlijk voor "goedkopere" Uggs. Nu nog even denken welke kleur het gaat worden.

En vanmiddag weer naar het Cdtc. Vandaag de dag dat Roel mee naar binnen gaat om het negatieve gedrag van Jorn uit te lokken.
Roel heeft heel goed zijn best gedaan. Flink lawaai maken als hij met de auto's aan het spelen is, de iPad afpakken van Jorn maar Jorn reageerde niet echt. Zelfs net toen Paul en Daphne op afstand stonden. Waarschijnlijk beseft hij dat er anders meteen een niet leuke (niet zwemmen met Kanoa) aan vast zit.
Daarna mocht Jorn naar buiten naar het dock.
Daar weer flink gewerkt en gezwommen met Kanoa. Geoefend met de klanken, de mondmassage stick, met een ijsstokje tussen de lippen en bellend geblazen met een rietje in het water.
Na afloop onder de douche en op de wc. Daarna zelf aankleden, hij moet dit allemaal zelf doen. Hierbij was hij wel wat opstandig omdat dit te lang duurde. Uiteindelijk is het hem toch gelukt.
Toen hadden wij nog het gesprek met Paul. Hij vond het ook jammer dat het niet gelukt is met het uitlokken van het gedrag bij Jorn. Hij heeft ons nog wel wat tips gegeven over hoe het gedrag aan te pakken. Ook hebben we de hand-out gekregen van een lezing van hem over gedragstherapie.
Gelukkig was Jorn niet zo moe als gisteren want toen was het te.
Daarna naar ons huis en nog lekker gezwommen.

• 07 Maart 2014 - 07:52

Henk Van Der Heijden:

Mooi geniet er van Gr Henk

• 07 Maart 2014 - 09:07

Elly:

Wie weet lukt het nog !! Vandaag nog werken en dan lekker weekend geniet ervan
    Liefs van ons .

• 07 Maart 2014 - 22:33

Gerard En Elly Derkx.:

Lekker genieten met z'n allen

Groetjes uit Achel

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012