Britt en Roel - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Britt en Roel - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Britt en Roel

Blijf op de hoogte en volg Jorn

09 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag een verhaaltje van Britt en Roel.
Vanmorgen met papa naar Willemstad geweest. De pontjesbrug bekeken en erover heen gelopen. Toen we er op liepen ging de brug een stuk open. Een hele grote vrachtboot, eagle Madrid, gezien. En op het terras nog wat gedronken. Wat rond gelopen en de fruitmarkt op bootjes gezien.
Daarna bij het huis nog in het zwembad gesprongen en gezwommen. En daarna bij Aloha op het seaquarium strand frietjes met frikandel en kroket gegeten.
Woensdag hebben wij dolfijntrainerdag. Dan weer een verhaal van ons. Doeiii

• 10 Maart 2014 - 09:32

Addy:

Goede morgen vakantie gangers

Weer terug van een paar dagen Belgie,hier is op het moment ook mooi weer.
    en natuurlijk vlug lezen wat jullie allemaal beleefd hebben.
    Wat een mooie foto's vooral van de pondjesbrug dat uit zicht is nog precies het zelfde.
    Ik zie ook wel aan de foto;s hoe Jorn geniet wat kan hij lachen.
    Wat een belevenis samen zwemmen met dolfijnen.
    geniet ze gr Addy

• 10 Maart 2014 - 10:20

Lian:

He van Loontjes, Erg leuk om jullie verslagen te lezen en te kunnen volgen wat jullie allemaal mee maken. En dat is veel! Jorn werkt erg hard! Super! P.s. Wessel zei vanmorgen toen hij naar school ging, Roel is er nog niet hee.. Dus geniet ook lekker van de vrije tijd terwijl de rest van je vriendjes op school zit.. Succes. Grtz van ons. X

• 10 Maart 2014 - 11:56

Elly:

Hoi Hoi , ook wel eens leuk een verslag over Britt en Roel in RRR.
    tof hoor vandaag is het voor Jorn weer werken.. en hier is de school weer begonnen .
    en jullie hebben nog een weekje fijn toch !!
    en weer héle leuke foto's
    liefs Oma Elly.

• 10 Maart 2014 - 18:44

Diny Schram:

Hallo, een leuk verslag van jullie en mooie foto's Roel heeft flink geklomen zo te zien. En jullie eten wel veel frietjes lekker hé. Groetjes Diny

• 10 Maart 2014 - 19:01

Agnes Leo:

Hoi Luitjes.
    Wat moet dat toch allemaal geweldig zijn he, wat jullie beleven. En andere leeftijdsgenoten zitten te blokken op school. Geniet er maar van.
    Liefs de fam.

• 10 Maart 2014 - 21:00

Jack En José:

heee Roel en Britt,
    leuk jullie verslag, ik zat er al op te wachten en daar is ie dan. geniet lekker van alles, maar aan de foto's te zien, doen jullie dat ook wel.
    wat leuk om met dolfijnen te mogen zwemmen, jullie boffen maar.
    veel plezier nog.
    dikke kusssssssssssss van Ome Jack en Tante José!!!!!!

• 11 Maart 2014 - 20:07

Mariëlle, Max En Zoë :

Hoi Britt en Roel,

Wij zijn helemaaaaaal niet jaloers hoor dat jullie morgen weer met de dolfijnen mogen zwemmen........

Geniet er maar lekker van dan gaan wij hier gewoon naar school !

Een Dol fijne dag morgen, we skypen weer

XXX

• 11 Maart 2014 - 22:23

Debby Maikel En Kids:

Hey britt en roel, leuk jullie verhaaltje zeg! Morgen weer heerlijk met de dolfijnen zwemmen. Geniet nog maar ff! Enne roel...... Boaz wilde eigenlijk morgen met je afspreken

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012