Dag 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Jorn

11 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Vanmorgen zijn Britt en Elly wisten shoppen in Willemstad. Natuurlijk Uggs gekocht. En nog wat leuke hebbedingetjes.
Richard, Jorn en Roel hebben zich ondertussen vermaakt in het zwembad.
Toen was het weer zover, de auto in en naar het Cdtc.
Jorn heeft weer flink geoefend met de letters, klanken en mama zeggen. Dat gaat al goed. Elly mag ook niet meer reageren op nana. Verder nog geoefend met de mondmotoriek. Chocolade pasta op de lippen en dit proberen eraf te likken. Britt en Roel hadden vandaag dolfijntrainersdag. Naar de dolfijnenshow wisten kijken, de boxen met vissen voor de dolfijnen klaar gemaakt en nog een kus van de zeeleeuw. Daarna nog even naar het strand bij lion's dive. Richard en Elly genoten van een cocktail. En natuurlijk thuis nog even in het zwembad.
De poolman Cedric kwam nog langs en Richard kreeg uitleg hoe het beste een kokosnoot te ontschillen en open te maken.

Iedereen bedankt nogmaals voor alle reacties.

Lieve groetjes van ons

• 12 Maart 2014 - 07:44

Franka:

Hoi bijna buurtjes,

Wat leuk om alle verslagen te lezen en natuurlijk de vorderingen van jorn en alle prettige bijkomstigheden :)

Heel veel plezier nog !

Groetjes franka en rien.

• 12 Maart 2014 - 08:50

Maria:

Hallo allemaal
    Wat goed van Jorn dat hij mama kan zeggen.Ik moest even huilen toen ik dit las
    Ben heel benieuwd naar de Uggs
    De foto`s zijn weer prachtig
    groetjes
    Opa Miel en Oma Maria

• 12 Maart 2014 - 19:19

Diny :

Hallo allemaal, wat leuk weer om te horen dat Jorn mama zegt en jullie hebben ook wel veel plezier van het zwembad bij het huis hé en lekker shoppen geniet er nog maar lekker van. Groetjes Diny

• 12 Maart 2014 - 20:36

Lian:

He Elly, Super dat Jorn mama zegt! En verder klinkt erg goed wat jullie allemaal meemaken. Geniet er nog van. Grtz van ons.

• 12 Maart 2014 - 22:01

Agnes Leo:

Hoi Luitjes.
    Hoe was dat graaien in een bak met glibberige visjes. Dat is al een therapie!!!!! Wat zou ik dat eng vinden zeg!!! Britt wat ben jij een leuke knappe tiener (nou niet naast je schoenen gaan lopen he).
    Liefs de fam.

• 12 Maart 2014 - 23:18

Jeanine:

hoi hoi,

leuk om allle verhalen weer telezen en dat jullie het goed gaat en met jorn ook!! gr xx van ons

• 12 Maart 2014 - 23:30

Jack En José:

nou Britt, dat wilde ik ook zeggen, wat word jij 'n mooi meisje zeg en wat zijn de foto's weer leuk. Jorn is ook zo aandoenlijk bezig met die dolfijnen, daar springen bij mij de tranen van in m'n ogen.
    nog veel plezier jullie allemaal.
    liefs; Jack en José!!!!!!

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012