Dag 8 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Jorn

12 Maart 2014 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,
Vandaag weer een nieuwe dag. Lekker warm, windje en zo'n 30 graden. Dit gaan we nog missen als we weer terug in Nederland zijn.
De dag natuurlijk weer lekker begonnen mer zwemmen in ons zwembad. Wat een luxe is dat toch.
Vanmiddag weer naar het Cdtc. Jorn heeft weer hard moeten werken. Hij weet al wat hij moet doen als hij binnen gaat werken. Eerst de schoenen uit. Vandaag helemaal zelf gedaan. Af en toe wat gemopper maar toch gedaan zonder enige hulp.
Daarna vlokken op moeten pakken met getuite lippen. Dit is toch nog heel moeilijk. Daarna weer naar buiten om te zwemmen en te werken. Lekker gezwommen en gelachen met Kanoa. Eline, de dolfijntrainster, gaf aan dat Kanoa het ook helemaal geweldig vind met Jorn. Want Jorn vind hoe gekker hoe leuker. En ze zorgen samen voor actie-reactie spelletjes. Kanoa is natuurlijk ook nog een jonge, dolle dolfijn van net 3 jaar oud.
Degene die de videofilm maakt die we mee naar huis krijgen kwam nog onder water filmen wat er allemaal gebeurt. Dit is natuurlijk ook leuk om terug te zien wat Kanoa doet en hoe het er dan onder water uitziet.
Paul gaf aan dat Jorn weer hard gewerkt.
Daarna nog een ijsje gegeten. Jan Mathijssen (van Stichting Tess) kwam ook nog even langs om afscheid te nemen want hij en Carla vliegen morgen weer terug naar Nederland. Goede reis voor hun.
Daarna thuis nog lekker gezwommen en geskypet met Mariëlle en Peter.
Lekker gegeten en nu naar bed.

• 13 Maart 2014 - 09:31

Petra:

Nog een paar hele fijne dagen. Vanochtend opa gesproken! Leuk om al die fantastische enthousiaste verhalen te horen! En net al die reisverslagen gelezen! Veel succes nog!

• 13 Maart 2014 - 10:40

Addy:

Mooi al die verhalen, ik wil straks weer graag die film zien.
    Jorn zal dit straks wel gaan missen,als ik dat blij gezicht op die foto'sziet.
    Britt en Roel nog even genieten van dit extra weekje en dan zie je je vrienden weer.
    Geniet ze met z'n met allen.
    Voor straks een goede reis terug
    Groetjes. Van uit het zonnig Nederland

• 13 Maart 2014 - 15:19

Groep 3/4:

Hallo allemaal,

Hoe gaat het? Heb jij het ook naar je zin Roel?
    In de klas missen wij jou.
    Wij vinden het leuk om de reisverhalen te lezen, de juf heeft er al veel voorgelezen.
    Er staan al veel leuke foto's op de website. Wij vinden het leuk om de dolfijnen te zien.
    Zo te zien zitten jullie daar ook in een heel mooi, luxe huisje.
    Gelukkig is het hier ook lekker weer.

Tot maandag!
    Heeeeel veeeeel groetjes van groep 3/4

• 13 Maart 2014 - 18:12

Tantien:

OLLA ALLEN.
    Wat leuk weer jullie zo bezig te zien op de foto`s. Hier is het ook heerlijk weer hoor maar niet als bij jullie. Wat zullen jullie dat missen zeg. En Jorn jij werkt wel hard zeg, je bent s`avonds wel moe denk ik.
    Geniet nog maar lekker met z`n alle.
    grtjs tantien
    Ben wel jaloers hoor!!!

• 13 Maart 2014 - 19:40

Elly:

wat is dat leuk al die reacties .
    heb je het gelezen van jou klas Roel ??
    en dan morgen voor Jorn de laatste dag
    willen jullie nog wel naar huis ??
    knuffel Oma Elly en Opa Geert

• 13 Maart 2014 - 22:01

Anny V. D. Broek:

Het is erg leuk om iedere dag jullie mooie verhalen te lezen, en die stralende gezichten op foto`s te zien
    Geniet nog van de dagen die jullie nog hebben
    Liefs Tantan

• 13 Maart 2014 - 22:45

De Biekes:

Wat goed weer van Jorn dat hij zo hard werkt, en gisteren ook gehoord dat hij zelfs de naam Kanoa al kan zeggen !

Morgen de laatste dag, geniet er nog eventjes van met zijn allen !

xxx van de Biekes

• 14 Maart 2014 - 19:26

Fam. Derkx:

Fijn te horen dat Jørn het zo goed doet en wat heerlijk om iedere keer weer lekker in het zwembad te duiken. Hopelijk is het weer hier nog goed als jullie thuis komen, de overgang zal sowieso groot zijn. Geniet nog tot het laatst.
    Liefs van Gerard Elly en Ilse

• 14 Maart 2014 - 19:26

Fam. Derkx:

Liefs van Gerard Elly en Ilse

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012