Laatste dag - Reisverslag uit Galder, Nederland van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Galder, Nederland van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Jorn

16 Maart 2014 | Nederland, Galder

Gistermorgen nog even gezwommen voordat we opgehaald werden om naar het vliegveld te vertrekken. Om half 2 was het zover, de taxi was er. Afscheid genomen van het huis waar we twee heerlijke weken hebben beleefd.
De taxichauffeur gaf aan dat het vliegveld vanuit Nederland twee uur vertraging had dus dat we ook later zullen vertrekken naar Nederland. Toen we op het vliegveld Hato arriveerde bleek dat we om 18.15 uur zouden opstijgen ipv 17.00 uur. Dus het wachten was begonnen. Uiteindelijk gingen we om 18.45 uur de lucht in. Na ruim 8 uur vliegen zijn we 's ochtends om 8.40 uur geland op Schiphol. Na alle controles, douane etc, te hebben doorgelopen stond onze auto (wat makkelijk toch valet parking) al klaar bij de vertrekhal. Om 11.15 uur waren we weer thuis in Galder. Eerst een paar uurtjes geslapen want in het vliegtuig slapen wil toch niet zo lukken. 'S Middags zijn de opa's en oma's nog even langs geweest om de foto's te bekijken. Vanavond op tijd naar bed en dan begint maandag weer het dagelijkse leven.

Wij willen iedereen nogmaals bedanken voor de leuke, lieve reacties die we hebben gekregen.
Ook Stichting Tess en alle vrijwilligers willen wij hartelijk bedanken want mede door hun hebben wij dit prachtige avontuur kunnen en mogen beleven Curacao.

• 17 Maart 2014 - 20:42

Iduna:

Fijn dat alles is goed gegaan!! En vooral geweldig om te lezen hoe hij alweer vooruit is gegaan door deze ervaring!!

Groetjes!!

• 18 Maart 2014 - 10:31

Tantien:

OLLA ALLE.
    Ik ben blij dat jullie heelhuids thuis zijn. Ik geloof het goed dat jullie daar `n super leuke tijd hebben gehad, en Jorn zal wel weer moeten wennen om zonder z`n dolfijnenvriendjes verder te moeten denk ik. Wat heeft hij toch hard gewerkt zoals ik dat kon zien en lezen.
    grtjs ikke

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012