Aftellen, nog 3 weken - Reisverslag uit Galder, Nederland van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Aftellen, nog 3 weken - Reisverslag uit Galder, Nederland van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Aftellen, nog 3 weken

Blijf op de hoogte en volg Jorn

23 Juli 2016 | Nederland, Galder

Hallo allemaal,
Over drie weken vertrekken we weer naar Curacao voor de derde keer dolfijntherapie voor Jorn. Geweldig om weer te kunnen gaan. Jorn kan niet wachten (wij ook niet). Dit is weer mogelijk gemaakt door Stichting Tess, alle wachtlijstouders en iedereen die een bijdrage levert.
DANK JULLIE WEL.

We zijn benieuwd wat deze therapie Jorn en ons gaat brengen. We houden via deze weg iedereen die ons wil volgen weer op de hoogte.

• 23 Juli 2016 - 11:48

Agnes En Leo:

Hallo fam.
    Wij wensen jullie alvast heel veel plezier daar in Curaçao!!!!
    Liefs van ons!!

• 23 Juli 2016 - 20:27

Lian Van Alphen:

He van Loontjes, aftellen ja.. Leuk spannend weer! grtz van ons.

• 28 Juli 2016 - 00:09

Jack En José :

Succes bij de voorbereidingen wij gaan jullie straks weer volgen
    Alvast een fijne vakantie gewenst van ons 2tjes

• 05 Augustus 2016 - 12:41

Oma Elly:

wij zijn ook erg benieuwd !!

• 05 Augustus 2016 - 17:12

Tantien:

Heel veel plezier en succes met de therapie. Geniet er van , Jorn zet `m op hee. Laat ff weten hoe het allemaal gaat ee. Groet Tantien.

• 11 Augustus 2016 - 14:51

Suzan:

Goede reis, en veeeeel plezier!!

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012