Tweede dag therapie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Tweede dag therapie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Tweede dag therapie

Blijf op de hoogte en volg Jorn

16 Augustus 2016 | Curaçao, Curaçao

Vandaag de tweede dag. Jorn had er veel zin in. Was weer op tijd wakker. Maar dat zijn we allemaal. Dus weer op tijd het zwembad in. Is ook wel lekker wakker worden.
Om 10.00 uur vertrokken richting het CDTC. Daar eerst nog wat rond gekeken. Naar de flamingo's en de haaien.
En toen was het 10.30 uur, op het bankje buiten bij het CDTC wachten op Ricarda en Lisa. Ze werden enthousiast begroet door Jorn toen hij ze zag. Weer naar binnen om te werken. Vooral gewerkt aan sensorische integratie. Een watje moeten blazen bij het voetbalspel. Penalty's moeten nemen.
Nog met een trilstaaf over zijn gezicht oefeningen gedaan, dit vond hij heel relaxed.
Daarna naar het dok om te werken/zwemmen met Chabelita. Daar weer gewerkt met het zeggen van letters en ook hier sensorische integratie. Met een borstel over zijn armen en benen. Hij moest blijven liggen tot de zandloper van een minuut was afgelopen. Hij was erg gefocust op de zandloper en ging meteen recht zitten als de zandloper was afgelopen. En dan mocht hij een foto uitzoeken wat hij dan gaat doen.
Met Chabelita in het water gezwommen, de bal weggooien, bellen blazen en natuurlijk kusjes geven.

• 17 Augustus 2016 - 08:11

Oma Elly:

is wel werken voor hem !!
    groetjes

• 17 Augustus 2016 - 13:05

Tantien.:

Nou Jorn jij maar werken en wat doen jou zus en broer dan?? Geniet lekker samen met je vriendin Chalita.
    Groetjes van uit het zonnige Bavel.

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012