Vierde dag therapie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Vierde dag therapie - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Vierde dag therapie

Blijf op de hoogte en volg Jorn

18 Augustus 2016 | Curaçao, Curaçao

Jorn had er weer zin in vandaag.
Weer bezig geweest met zijn mondmotoriek. Dit moest hij nu weer langer volhouden. Ook muziek gemaakt met een tamboerijn en sambaballen. Hij moest ook elke keer ruilen van instrument. Dit om te kijken of het afgeven en samen spelen goed gaat. Dit ging natuurlijk goed. Verder weer met Chabelita mogen zwemmen. Hier geniet hij altijd volop van.

• 21 Augustus 2016 - 00:43

Anny V D Broek:

Hallo Jorn
    Ik lees dat alles weer goed gaat en dat je het leuk vind, en muziek maken is ook erg leuk he ?
    Ik wens jullie met z`n allen een hele fijne vakantie
    Liefs Tantan

• 21 Augustus 2016 - 19:13

Gerard En Elly Derkx :

Hallo allemaal. Heb net pas jullie verslagen gelezen. Druk druk druk. Geweldig de verschillende therapieen die Jørn krijgt. Fijn dat dit allemaal kan. Wij wensen jullie met z'n allen nog een hele tijd. Groetjes uit Achel

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012