Reis en eerste dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Reis en eerste dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Reis en eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Jorn

13 Augustus 2016 | Curaçao, Curaçao

Gisteren vertrokken naar het zonnige Curacao. Het was een lange reis. Bij de security controle bleek iemand onze handbagage koffer meegenomen te hebben. Daar zeker 45 minuten moeten wachten tot onze koffer terug was. De vlucht ging vrij goed, alleen bij de tussenstop op st. Maarten ging het even mis. Jorn mocht mee in de cockpit gaan kijken. Hij moest toen richting de deur die open stond dus hij dacht uit het vliegtuig te mogen. Maar helaas dat mocht niet, hij moest nog wat verder vliegen.
Op het vliegveld in Curacao ging het allemaal erg vlot. Half twee geland en om kwart over twee al in de taxi naar ons "huis" voor de komende twee weken. Jorn en Roel zijn snel het zwembad in gesprongen want 33 graden dat waren we niet gewend vanuit Nederland.

Vandaag Jorn zijn map opgehaald met gegevens voor de therapie. Hij heeft om 10.30 uur therapie van Ricarda.
Verder de hele dag lekker bij het huis, met zwembad, vertoefd. Even bijkomen van de reis en wennen aan de warmte. Hier waait altijd een lekker windje dus dat maakt het zeer aangenaam.

• 14 Augustus 2016 - 13:02

Iduna:

Fijn dat de reis goed gegaan is. Hoop dat Jorn (jullie alle 5 eigenlijk) weer een geweldige tijd zullen hebben.

Groetjes
    Iduna

• 14 Augustus 2016 - 13:12

Oma Elly:

Goed om te horen dat het toch goed gegaan is
    Gaya mist jullie wel hij ligt nu boven in de hal !! Groetjes

• 14 Augustus 2016 - 13:13

Oma Elly:

Bij ons hè

• 14 Augustus 2016 - 13:38

Tantien:

Hallo Loontjes. Wat fijn dat de reis goed gegaan is. Geniet van jullie tijd daar. We horen verder wel hoe het gaat he. Groetjes ikke

• 15 Augustus 2016 - 14:21

Oma Maria:

Hallo allemaal

Leuke foto van Jorn en Roel
    Zo te zien lekker genieten daar
    Groetjes uit Galder

• 15 Augustus 2016 - 19:43

Cees Van Rijen:

Ik heb begrepen dat de vlucht goed is gegaan, dit buiten een kleinigheidje.
    Hoop dat het doel van de reis ook goed gaat, en dat Jorn er baat bij heeft.
    Geniet ook met zijn allen, dat is ook belangrijk.
    Groeten van Cees.

• 15 Augustus 2016 - 20:22

Tantsjoos En Ome Jack:

hee hallo jullie, heel veel succes met het werk wat verricht moet worden voor Jorn en jullie allemaal maar vooral ook heel veel plezier. geniet ervan en wij volgen jullie weer he.
    liefs; van ons 2tjes!!!!!!

• 16 Augustus 2016 - 07:49

Carlien:

Hey van loontjes,

Mooi dat jullie goed zijn aan gekomen!m
    Heel veel succes en geniet ervan!
    Dat de reis maar mooie resultaten mag boeken!
    Groeten van de balleman

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012