Zesde therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Zesde therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Zesde therapiedag

Blijf op de hoogte en volg Jorn

22 Augustus 2016 | Curaçao, Curaçao

En het is weer maandag. Weer een therapiedag. Jorn heeft er reuze veel zin in. Gaat Chabelita kusjes geven zegt hij.
Roel en Britt kregen te horen dat ze vandaag weer even mee mochten op het dok. Dit als therapie om te kijken hoe Jorn reageert op bepaalde dingen. Maar alles ging goed. Hij koos foto's van Roel en Britt. Op het dok zijn ze met ontspanning bezig geweest voor Jorn. Waardoor komt Jorn zelf tot rust. Hij moest drie minuten rustig blijven liggen zonder dat er verder iets gedaan werd, met heel veel afleidingen om hem heen. Na een minuut zag je hem ontspannen. Dit gaan ze vaker oefenen zodat hij dit thuis ook kan toepassen.
Verder de mondmotoriek en klanken geoefend.

In het winkeltje bij het seaquarium nog een dolfijntje gekocht met de naam van Chabelita erop.

Na de therapie wilde,Jorn weer graag frietjes eten. Dus zijn we lekker gaan lunchen bij Hemingway's. Dit is aan het strand dus lekker lunchen met de voetjes in het zand.

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012