Negende therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu Negende therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Jorn Loon - WaarBenJij.nu

Negende therapiedag

Blijf op de hoogte en volg Jorn

25 Augustus 2016 | Curaçao, Curaçao

Vandaag alweer de voorlaatste dag. Jammer dat het zo snel gaat.
Jorn had er weer veel zin in. Weer veel herhaling. Ricarda en Lisa zijn zeer tevreden over o ze charmeur. Vandaag heeft Jorn heel veel gelachen met zijn aanstekelijke lach. Hij heeft veel grapjes gemaakt. Hij weet precies hoe hij dat kan doen. Een echte charmeur.
Vandaag weer met mondmotoriek bezig geweest. En met woorden langer maken. Dus niet hakken maar uitrekken. Woorden als schoen en ezel gingen heel goed.

Britt en Roel zijn vandaag gaan snorkelen. Dit is natuurlijk altijd mooi en leuk.

En helaas morgen de laatste dag van de therapie.

• 26 Augustus 2016 - 09:32

Tantien:

Nou nog ff genieten dan. Groetjes.

• 26 Augustus 2016 - 13:45

Jack En José :

Idd jammer maar jullie hebben nog wel 'n week vakantie in het vooruitzicht dus ga daar ook maar lekker van genieten, veel plezier nog

Jorn

Jorn van Loon is een jongen van 9 jaar met een verstandelijke beperking en kan niet praten. Jorn heeft nog een zus Britt van 11 en een broertje Roel van 5 jaar. 21 September vertrekken we met het hele gezin naar Curacao voor de dolfijntherapie. We hebben er veel zin in maar het is ook heel spannend. We zijn erg benieuwd naar de resultaten van de therapie. Door deze weblog willen we jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Actief sinds 11 Sept. 2012